UPS

Wiki Article

به همین دلیل است که استفاده از این منبع برای دستگاه هایی که باید بدون وقفه کار کنند سودمند است. تجهیزات الکترونیکی اولیه، دوربین های مدار بسته، دستگاه های پزشکی، کامپیوتر های رومیزی و … از جمله مخاطبان این سازه هستند.

این دستگاه ها همچنین دارای قیمت مناسب و ابعاد کوچکی بوده که چگونگی حمل آنها را آسان تر می کند. البته معایب این سازه را نیز نمی توان دست کم گرفت. این اقلام نمی توانند با توان اندک کار کنند. علاوه بر آن امکان پاکسازی منبع ورودی و خروجی و حذف نویز ها نیز در آنها وجود ندارد. 

درباره زیپا تماس با زیپا فرصت های شغلی مجله زیپا خدمات

علاوه بر این، با استفاده از یک دستگاه اندازه‌گیری و اختصاص مبلغی بیشتر برای قابلیت‌های منبغ تغذیه به جای خرید یک باتری بزرگتر، دقت محاسبات خود را افزایش دهید.

کابینت باتری کابینت باتری زیپا کابینت باتری یک طبقه زیپا

هم برند خارجی موجود هست و هم ایرانی، مدل های مختلف دستگاه ها موجود هستند که میتونید با شرکت تماس بگیرید تا واحد فروش بر حسب نیاز شما به شما دستگاه ها رو معرفی کنیم

افزایش ولتاژ برق یا قطعی برق در چنین تجهیزاتی می‌تواند باعث زیان‌هایی مانند اخلال در کسب و کار آنلاین، یا از بین رفتن اطلاعات مهم، یا اخلال در شبکه و اینترنت بشود.

مترو ها، ورزشگاه ها، خرید UPS مراکز خرید و مراکزی که محل تجمع افراد در رویدادهای ورزشی ، کنسرت ها و سینما های بزرگ هستند با پشتوانه یو پی اس می توانند در مواقع بحرانی قطع شدن برق شبکه از سلامت افراد مطمئن باشند.

دستگاه‌های یو پی اس خانگی و صنعتی برای بسیاری از مشاغل و حرفه‌هایی که از قطع برق آسیب می‌بینند، توصیه می‌شود. این دستگاه‌ها به طور ویژه برای استفاده در مراکز درمانی و بهداشتی، مراکز داده، بانک‌ها، بیمه، صنایع مختلف، مراکز ارتباطی، ادارات و حتی مغازه‌ها برای تامین برق دستگاه‌های کارت‌خوان و دوربین مدار بسته توصیه می‌شود.

یو پی اس آنلاین با تبدیل دو مرحله‌ای توان را به باتری تحویل داده و دوباره از آن بر می‌گرداند، در حالی که مبدل دلتا توان را مستقیماً از ورودی به خروجی می‌برد.

یک راه ساده برای درک بازده انرژی یو پی اس با مبدل دلتا، در نظر گرفتن مثال انرژی مورد نیاز برای تحویل یک بسته از طبقه چهارم به پنجم در یک ساختمان است (شکل ۷).

دستگاه ups برند ایرانی یا خارجی را میخواهید خریداری کنید؟

اندازه‌ی فیزیکی و فرم فاکتور دستگاه یو پی اس هم از دیگر مواردی است که باید در نظر گرفته شود، به خصوص اگر فضای خانه‌ی شما محدود است، توجه نکردن به این موضوع می‌تواند چالش‌برانگیز شود.

موارد کاربرد یو پی اس با باتری داخلی لاین اینتراکتیو بسیار گسترده است. به عنوان مثال:

Report this wiki page